Re: chyba DNSy sie wyp*.*

Autor: Łukasz (lukie_at_pc012.kozia-wolka.ppp.tpsa.com)
Data: Tue 15 Jan 2002 - 17:10:03 MET

P <h_at_abc.com> writes:

> Jestem ciekaw tej sytuacji, czy te firmy sie ciesza czy nie - ze
> ludzie sobie jada po ich deenesach? To tak jak z proksami, raczej
> nie chcialbym pakowac sie z kopytami na prywatne przyjecie...

Masz rację, to tak jak z proxy. Jeśli ktoś zostawia DNS-y otwarte
(dla zapytań rekursywnych) dla wszystkich (a nie wyłącznie dla swoich
klientów), i nie wynika to z przyjętej polityki, a jedynie z głupoty
czy niewiedzy, to pretensje może mieć wyłącznie do siebie, prawda?

P.S. Zapomniałaś się przedstawić.

--
(-) Łukasz Grochal                                  lukie_at_rotfl.eu.org
                                                  (for PGP key visit:)