Re: [Chello] Błąd routingu?

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Mon 14 Jan 2002 - 18:49:02 MET

"Dominik Ścigalski" <dominiks_at_poczta.onet.pl> wrote:
> wina na pewno nie lezy po stronie Chello. Mam na mysli np.
> sobote czy niedziele, kiedy rowniez predkosci wczytywania
> stron sa zalosne.
Konkretne adresy?
Moze byc na priva.
> Kolejna historia to niestandardowe programy: np. eDonkey2000,
> ktory w ogole nie dziala, albo Kazaa, ktory nie moze uzyskac
> z nikim stabilnego polaczenia.
Hehe. No i? Zajrzyj na c.p.d :>
> dla osoby, ktora na codzien korzysta z tamtego komputera sa
> strony!)
Ale mi sie strony naprawde bardzo ladnie otwieraja. Zarowno w .pl jak i na
swiecie. Podobnie z transferami z w/w stron.
> A jestes klientem, czy administratorem u tego operatora? ;)
Klientem.
> PS. Wiem ze te lacza nie maja CIR'u i ze nie ma co _za_bardzo_
> narzekac, ale na milosc boska niech to lacze wyciaga chociaz
> SREDNIA przepustowosc przy PODSTAWOWYCH uslugach.
Alez ja naprawde wyciagam bez problemu 50KB/s korzystajac z _podstawowych_
uslug.

--
Przemyslaw Maciuszko