Re: Jak szybkie jest SDI?

Autor: gomel (gomel_at_wp.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 17:23:45 MET

Użytkownik Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:9vfek9.3vu9v4n.1_at_sloth.hell.pl...

> Oczywiście zdajecie sobie wszyscy sprawę z różnicy między kB/s
(kilobajtami na
> sekundę) i kb/s (kilobitami na sekundę)?
> --
> Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager
> Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow
> http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~szymon/ PGP 2.x: 0x61094A7D, 5.x:
0xF9289982 F
> Free speech includes the right not to listen, if not interested --
Heinlein H

a ja powiem tak: co powiecie na sciagniecie pliku 5 mb w minute??
powaznie.nie byla to rowno mimuta bo zanim sie skapowalem ze tak zasowa to
minelo max 10 sekund (dopiero wlaczylem stoper).wyszlo sumarycznie cos kolo
minuty.serwer byl w polsce juz nie pamietam jaki.wyszlo sredni 80-kilka kB/s
(kilobajtow).plioczek mial faktycznie 5 mb...zip...rozpakowywany i pakowany
nawet kilka razy bo sam nie moglem uwierzyc!
nastepnie przez cala nocke transferki byly czesto rzedu 30-50 kB/s.w ciagu
kilku nastepnych dni spadly do 15-24 kB/s.doadaje iz dzialo sie to jakies
3-4 dni po podlaczeniu sdi.w przeciagu dwoch tygodni wszystko "znormalnialo"
teraz mam jakies 10-11 kB/s.jesli ktos nie wierzy to jego sprawa.mam
swiadkow.pozdrwaiam.