Re: YAHOO po rosyjsku?

Autor: Patryk Kaczmarek (patryk_at_nicram.pl)
Data: Fri 11 Jan 2002 - 17:23:24 MET

Gwidon S. Naskrent
>Zwracam uwagę na słowo "problemy". Nie jest problemem Internetu to że ktoś
>nie potrafi znaleźć takiej czy innej witryny (informacji, pliku, usługi).

Zgadzam się, ale ja nie twierdziłem, że <a1cti5$pvk$1_at_news.tpi.pl> był postem
ON-topic. Moja uwaga skierowana była na Twoją sugestię: "Było spytać na
grupie o problemach _rosyjskiego_ Internetu.", która sugerowała, iż na
pl.internet.polip nie można rozmawiać o problemach rosyjskiego Internetu.

>Bardzo rzeczowa informacja - szkoda że podobnie nie postępowałeś podczas
>dyskusji na pnng o zniesieniu grup regionalnych.

To był troll. Bardzo udany zresztą.

>Wie ktoś kto tę grupę w ogóle moderuje? Bo mnie ten epitet zaskoczył.

A Moderatora nie. Nic dziwnego -- to nie była główna część tego postu, lecz
okazjonalnie zadane pytanie.