Re: ograniczenia na SDI od nowego roku?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_addr.in.reply-to.invalid)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 05:06:56 MET

On sob, 05 sty 2002 at 23:35 GMT, citizen Jacek Popławski testified:

> Hm. O ile pamiętam, to na pcoa w trakcie dyskusji o FreeCiv mówiłeś, że nie
> możesz grać online. Czyżby się to zmieniło? :-)

Tak, SDI mam od niedawna (połowa grudnia_ :-)
Muszę przyznać, że jestem zaskoczony, tak bezproblemowo działa.
Szybkie transfery, żadnego zrywania połącznia, nic z tych
narzekań jakie można przeczytać często na polipie. Albo
mam szczęście, albo się poprawiło. Przy okazji ostanio
rozmawiałem (zupełnie prywatnie) z osobą pracującą w TPSA.
Odradzała Neostradę, mówi że mają z tym wielkie problemy.

> Jeśli tak, to polecam metaserver codziennie po północy.

Ale ja usiłuję napisać pracę magisterską :-/

bart

--
cvs server: file `middle.east' had a conflict and has not been modified
  bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/