Re: .name

Autor: Xon (toms_at_sec.polbox.pl)
Data: Sun 06 Jan 2002 - 05:07:17 MET

Użytkownik "Bart Ogryczak" <B.Ogryczak_at_addr.in.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości news:slrna3eck0.1hj.B.Ogryczak_at_puter.bart.w-wa.pl...
> Hmm.. http://www.enom.com/tlds/
> NAME specifics and restrictions:
> * .NAME domain names are used only for personal website.
> * They must be composed of a first name and last name,
> ex: yourname1.yourname2.name.
> * You can't register just the last name (yourname2.name).
> To wyjaśnia sprawę.

Nie wyjasnie bo widzialem bardzo duzo domen zarejestrowanych w ENom i nie
spelnialy powyzszych warunkow.

> A u jokera nic na temat .name nie znalazłem.

Zarejestruj sie, zaloguj, wpisz w wyszukiwarce domene ktora chcesz wykupic
jesli jest wolna kliknij na niej.

Pozdrawiam
-----
Xon