Re: eon

Autor: StasioP (azymutek_at_polbox.com)
Data: Sun 30 Dec 2001 - 19:28:58 MET

EON na HISie chodzi faktycznie tragicznie ale mysle ze jest to spowodowanie
nie samym EON ale zapytaniami teraz zainstalowalismy Polpak i mysle ze cos
sie w tej materii zmieni, slyszalem ze EON na dobrych zapytaniach tzn przez
np EBONE chodzi fantastycznie.
I jeszcze jedno do FTP mozna z powodzeniem polecic EON to chodzi zazwyczah
srednio 300kb/s a jesli chodzi o np www to na Hisie chodzi to tragicznie