Re: Administrivia - status pl.internet.polip

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 21:04:35 MET

On Sun, 09 Dec 2001 02:47:12 GMT, Jacek Piskozub <piskozub_at_san.rr.com> wrote:

>Maciek Uhlig wrote:
>
>[...]
>

>Ktorego? Ja jestem przeciw moderacji, ale moje postingi i tak nie
>trafiaja na grupe odkad jest moderowana. Widzi je chyba tylko Szymon
>Sokol :-(

Zdaje się, że niewykluczone, że masz rację. Tzn., ja ten posting ściągnąłem z
news.chello.at, i on ewidentnie nie widział się z moderatorem. Wskazywałoby
to, że newsserwer, z którego korzystasz (typhoon.san.rr.com) jest źle
skonfigurowany i nie wie o tym, że pl.internet.polip jest moderowany, więc nie
wysyła Twojego postingu do moderatora, a tymczasem serwery krajowe widząc w
przychodzącym feedzie posting niezatwierdzony przez moderatora po prostu go
odrzucają.

Aha, dla kompletności załączam stosowne nagłówki:

Path:news.chello.at!newsrouter.chello.at!amsnews01.chello.com!border1.nntp.aus1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed1.cidera.com!Cidera!cyclone.socal.rr.com!cyclone3.kc.rr.com!news3.kc.rr.com!typhoon.san.rr.com!not-for-mail