Re: Administrivia - status pl.internet.polip

Autor: Wladyslaw Majewski (wladyslawmajewski_at_proszynski.com.pl)
Data: Mon 10 Dec 2001 - 13:54:51 MET

Witam,

uzupełnienie:

> Moderowanie mi nie przeszkadza, dopóki moderator jest w stanie wywiązać
> się ze swych obowiązków dobrze i na czas.

Moj poprzedni list pokazał się po uplywie 44 godzin, ale za to z
falszywa data (wskazujaca czas akceptacji przez pana Piotra
Kucharskiego, a nie czas wyslania listu.

Sadze, ze 48 godzin to za wiele nawet na tgo, by policja zdobyla sadowy
nakaz aresztowania. Na przeczytanie 7 listów to zdecydowanie za wiele. W
takim rytmie równie dobrze mozna grupe zamknac.

Skoro wiec nie da sie znalezc ochotnika, ktory chce i potrafi terminowo
i z sensem moderowac - to lepiej tego nie robic wcale.

pozdrawiam

Wladek