Re: Odstapienie od umowy z onet.pl

Autor: JarosławStrzałkowski (js_at_onet.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 21:13:46 MET

> radzę Ci nie odstępować od umowy.... dlaczego? - używam takiego konta
> od dwóch lat i praktycznie nie miałem z nim jeszcze żadnych problemów!

No właśnie - to po pierwsze.

Po drugie z interfejsu darmowego możesz korzystać także z konta OnetMail -
zwykle HelpDesk tego nie mówi (po co ludziom w głowach mieszać), bo webmail
dla klientów komercyjnych to kwestia poboczna (używa się tego okazjonalnie),
ale czasem się przydaje - np. ja używam tej możliwości gdy potrzebuję
skorzystać z poczty przez WAP - działa.

Po trzecie kiedyś webmail poczty darmowej działał na tym samym programie co
teraz dla komercyjnej i gdy sie to zmieniło, to wcale nie wszyscy byli
zadowoleni. Czy jak Onet kiedyś zmieni program do webmaila na poczcie
komercyjnej to wszyscy niezadowoleni ze zmiany powinni mieć według Ciebie
prawo do rezygnacji z wykupionej usługi?

Po czwarte zastanów się czy naprawdę poczta komercyjna to tylko brak spamów?
Chyba po to wykupiłeś "mocniejszą" wersję konta komercyjnego by korzystać z
uzyskanych możliwości? Zaloguj się proszę na onetmail.onet.pl i spróbuj
powłączać/pokonfigurować sobie takie funcje jak Antyoszust, Autoresponder,
Killfile, powiadamianie SMSami o niektórych listach czy połączenia
szyfrowane (wszystkie 3 SSL-e).

Jak się przyzwyczaisz do tych "dodatków" oraz do "nudy" zawsze działającego
systemu, to sam przyznasz, że dla wymagającego użytkownika outlookopodobny
webmail to marginalny pikuś.
Pozdrawiam.

PS: jak się zaprzesz, to pewnie dostaniesz zwrot kasy, ale nie dziw się
HelpDeskowi że starają się Ciebie spławić - zwykle ludzie uważnie czytają co
kupują, a nigdzie nie było napisane, że natywny webmail OnetMaila jest
identyczny jak dla friko.

JS.