Re: Pingi w 'normie'

Autor: Robert Drozd (rdrozd_at_yes.iq.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 04:55:09 MET

Stało się to Sat, 1 Dec 2001 21:43:48 +0000 (UTC), gdy "Czapla"
<czapla_at_tenbit.pl> napisał:

> U mnie tez... pingi caly czas od 160 rano do 1100 w nocy. Pingi nie
>siegaja naszczescie 2000-5000 ms jak to bylo wczesnie... ale tez nie sa w

[...]

--- RFD-start ---
Nazwa grupy: pl.internet.polip.ping

Krótki opis: Pingowanie w polskim Internecie

Moderowana: NIE

Opis: Grupa przeznaczona do wysyłania raportów z sesji programu ping w
polskiej sieci. Dopuszczalne komentarze na temat długości poszczególnych
pingów oraz dyskusje o charakterze ogólnym, acz zwiążanym z tematem
grupy. Mile widziane propozycje poprawienia routingu przez poszczególne
sieci szkieletowe. Planujemy konkursy typu "najkrótszy ping".
W przyszłości możliwe powstanie podgrup: pl.internet.polip.ping.telia,
pl.internet.polip.ping.tpnet, pl.internet.polip.ping.telbank,
pl.internet.polip.ping.najlepsze itd.

Zabronione są binaria i spamy wszelkiego rodzaju, wysyłanie
traceroute'ów (do tego przewidywana jest osobna grupa), a także
utyskiwania na monotematyczność grupy.

Autor propozycji: Killfile programu Hamster (admin_at_localhost)

Ogłoszenie:
pl.internet.polip

Czas trwania: 1200ms.

--- RFD-end ---

Pozdrowienia,
Robert

--
Robert Drózd <rdrozd_at_sgh.waw.pl>
"Yesomania - choroba nieuleczalna, przenoszona drogą słuchową,