Re: ach ten pol34

Autor: Jakub Jermak (jermak_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 30 Nov 2001 - 15:11:46 MET

Witam,

Bartek <bede_at_nospam.flashmaster.ru> w artykule <9u5r9h$t14$1_at_news.lublin.pl> napisał(a):
> Z tego co mi sie obilo, to POL34 ma zmieniac infrastrukture o poziom wyzej.
> wiec moze sie wtdy poprawi ... Powiekszyli bramke lubman <--> Tpnet to cos
> musieli zabrac. Nic w przyrodzie nie ginie :0

Hm, to że _POL34_ zmieni swoją infrastrukturę, to nie znaczy wcale, że
poszerzy swoje bramki z innymi operatorami w Polsce. Poszerzenie bramki
zależy również od tego drugiego operatora... a z zgodą tegoż bywa bardzo
różnie.

        pozdrawiam
        Kuba

--
Everything is controlled by a small evil group to which, unfortunately,
no one we know belongs.