Re: ach ten pol34

Autor: Bartek (bede_at_nospam.flashmaster.ru)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 18:33:06 MET

Fox <fox_at_symboliczna.net> wrote:
> sroda godz 15:

> nie ma to jak miec lepsze wyjsie na swiat jak do "rodzimego" pol34.. ktos
> wie czy lubman planuje cos w tej kwestii kiedys zrobic? bo zaczynaja
> przypominac mi sie czasy z bramka lubman<>tpsa gdzie o tej porze sredni ping
> byl 2000ms ;]
> pozdrawiam
> fox

Z tego co mi sie obilo, to POL34 ma zmieniac infrastrukture o poziom wyzej.
wiec moze sie wtdy poprawi ... Powiekszyli bramke lubman <--> Tpnet to cos
musieli zabrac. Nic w przyrodzie nie ginie :0
ozdrawiam

--
   :: Bartek Duda :: mail:bede_at_flashmaster.ru ::
   : url: http://bede.flashmaster.ru Irc: bede :