Re: Moderowanie / mordowanie polipa.

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Tue 27 Nov 2001 - 09:50:15 MET

futrzak <futrzak_at_polbox.com> wrote:

> To ja dodam swoje trzy grosze - wysłałem post o problemach z dostępem do
> serwerów Ery - komunikatów nie było - Era twierdziła, że działa a mój
> post moderacji lub pomyłce moderatora się nie oparł - nie zamierzam tu
> płakać - najwyżej nie będę szukał tzw. wsparcia na p.i.p.

Bo taki post zdaniem ortodoksow jest NTG - adresatem Twoich uwag jest
zapewne BOA Ery (BTW ja z Eranetu zrezygnowalem ze wzgledu na smieszne
parametry uslugi). Ja osobiscie nie jestem ortodoksem a skoro ERA oferuje
jakas istotna usluge i nie pojawia sie informacja na p.i.k. to polip jest
IMHO dobrym miejscem na wzmianke i ewentualne dyskusje.0

> p.c.n służy tematom czysto technicznym - p.i.p to lista poświęcona
> _problemom polskiego internetu_.
> Po części problemom merytorycznym, ISP itp.

Ale tu nie ma nawet o czym pisac - oczywiste, ze rzeczywisty przekroj
tematyki bedzie sie zmieniac.

> Efekt jest taki, że ja mogę się zapisać jako rekordzista ;) - wysłałem
> 2001.11.09 - do dziś postu nie ma.

Ale ludzie narzekaja na opoznienia kilkunastogodzinne najwyzej. Cos czuje,
ze Twoj post byl niedobry.

> BTW - jeśli post jest odrzucony, to chciałbym wiedzieć o tym fakcie, a
> nie czekać nie wiadomo na co.

Dwa tygodnie po rozpoczeniu moderowania mialo byc glosowanie. To teraz jest
juz po tym terminie i co? To jest teraz trzeci stan - miedzy moderowaniem a
nie moderowaniem :-)

> Mam wrażenie, że chwilo to wylano dziecko z kąpielą. :(

Moze moderator zgubil Twoj post? Wyslales jeszcze raz? ;-)

> --
> Artur Maslag 'futrzak'

z powazaniem
Tomasz Leszczynski