Re: tak na zdrowy rozum [troche OT]

Autor: Paul (human_at_abc.com)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 09:50:34 MET

On Sun, 25 Nov 2001 11:44:48 +0000 (UTC), "Grzegorz \(Gregor\) Herda"
<gregor_at_pulse.pdi.net> wrote:

>Telia jest glownym udzialowcem Netii, tak?
>Netia jest najwiekszym konkurentem TP SA, tak?
>
>ja jestem wyksztalconym czlowiekiem w sile wieku, tak?
>
>TO DLA CZEGO MI SIE TO W GLOWIE NIE MIESCI!!!

 No Gregor, CHYLE CZOLA!

 Pare osob Cie skrytykowalo, ale oto okazuje sie dzisiaj rano ze TO TY
miales 101% RACJI!!!

 Obiegla nas oto wiadomosc ze Telia SPRZEDAJE akcje Netii. Analitycy
ostrzegaja ze to moze byc poczatek konca Netii...

 Hehe, ale przyznam ze niezle to przewidziales. I dzis mamy efekty.