Re: "Zlikwidowano listę dyskusyjną o pedofilii"

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 12:45:07 MET

Szymon Nitka <szymon_at_usun-nitka.pl> wrote:
> Kiedyś Rzeczpospolita, teraz Trybuna? W pierwszym zdaniu sformułowanie
> rodem z tamtej "afery": "(...) grupy (...) która była zarejestrowana na
> serwerach TP-Internet".
Eh. No niestety mi sie nasuwaja podobne skojarzenia po przeczytaniu.
Ciekawe, czy tym razem zdolni dziennikarze rozpetaja podobna afere i
naglosnia sprawe ...
Eh. Szkoda, ze po raz kolejny okazuje sie, ze rzetelnosc dziennikarzy
"technicznych" jest bardzo niska ...

BTW: Ciekawe, kiedy ktos sie przyczepi np. do pssm :/

--
Przemyslaw Maciuszko