Re: pytanie o firme

Autor: Yankin (yankin_rose_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Nov 2001 - 12:45:29 MET

> Jaki jest na nich namiar. To nie jest SOS czy to to samo ?

wlasnie jest i nie jest ;-) tego tez chcialbym sie dowiedziec. pracuja tam
ludzie (w Wave) ktorzy wczesniej pracowali w SOS. i musze przyznac, ze
troche mnie to martwi. ale moze sa lepsi niz wyzej wspomniana 'firma'.
dlatego sie pytam. i prosilbym o 'oficjalna' odpowiedz (to do Krzynia).
zalezy mi na internecie ale nie mam ochoty uzerac sie z nieodpowiedzialnymi
ludzmi.
namiary na Wave => wave.net.pl

Yankin.