Re: Niech zyje pomyslowosc panow od Neostrady

Autor: Jack J. (jacejace_at_darmowa.poczta.onetu)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 23:53:35 MET

Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <jaros_at_lasek.waw.pl> napisał w
wiadomości news:slrn9vlfku.v83.jaros_at_slo.bednarska.edu.pl...

| A gdzie tak jest napisane, Panie Adamie? Może nam panowie z TP SA
jakieś
| inne dokumenty dostarczyli. Mnie w §23 ,,Regulaminu świadczenia Usługi
| Neostrada przez TP S.A.'' zagwarantowali tylko, że sprzęt i
oprogramowanie,
| które mi dają będzie działać, o ile nie zainstaluje sobie w swoim
komputerze
| jakiegoś *nietypowego* oprogramowania lub urządzenia. Panie Adamie,
gdyby
| Pan wiedział ile u mnie nietypowych programów w komputerze! I co?
Działa,
| SOA#1, jak mawiają admini, gdy chcą przez użycie tajemniczych terminów
| zachwyt u płci nadobnej wywołać.

Zgadzam się w zupełności, mimo, że moją największą ekstrawagancją [1]
było do tej pory zainstalowanie Mozilli for Windows.
Błagam, niech ktos tych bydlaków pozwie do sądu, to może odwlecze się w
czasie sprawa "logowania" uzytkowników SDI. Znając tepsę, zanim wymyśla
coś nowego równie głupiego, minie "Rok. Najmniej rok."

[1] w dziedzinie przeglądarek internetowych

| Stoi jak byk, Pan powiada? `Standartowe'? Skoro tak Panu napisali, to
| niech Pan niezwłocznie do nich zadzwoni i poinformuje, że to słowo
| inaczej się pisze, i niech się bambus jeden, tepsiarz zafajdany
języków
| uczy, a już własnego to w szczególności.

Ja też poniekąd jestem tepsiarzem, w dodatku uważającym, że
"standartowe" to równie poprawna pisownia, i to tylko dlatego, że nie
chce mi się kłócic, zwłaszcza na tej grupie, że jest to jedynie słuszna
pisownia :-)

--
Tako rzecze Jack J.
"Jeśli w Nowy Rok pogoda, będą żniwa w połowie sierpnia bieżącego roku w