Re: Zaslyszane w 0800102102

Autor: Wojslaw (wojslaw_at_gateway.dom)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 01:35:53 MET

On Tue, 20 Nov 2001 22:54:02 +0000 (UTC), <szdowk_at_free.polbox.pl> wrote:
>Jakoby okres pilotazowy skonczyl sie we wrzesniu. Mieli przysylac nowe
>umowy... Ja nic do tej pory nie dostalem.
>Do wszystkich: Ktos dostal nowa umowe??
>Szymon

        http://www.tpsa.pl/sdi/regulamin_06.php?menu=i

        Tam czytamy:

§ 44

  1.Jeżeli Abonenci w terminie 30 dni od daty wejścia w życie niniejszego
Regulaminu nie wyrażą innej dyspozycji to po upływie tego okresu:
    1."Umowy na świadczenie usługi SDI przez TP S.A. w okresie pilotowym"
zawarte z Abonentami przed wejściem w życie niniejszego Regulaminu stają
się Umowami zawartymi na czas nieokreślony, w rozumieniu niniejszego
Regulaminu.
    2."Umowy na świadczenie usługi SDI przez TP S.A. w okresie pilotowym"
zawarte z Abonentami, którzy z mocy prawa nie mogą zawierać Umów na czas
nieokreślony, przed wejściem w życie niniejszego Regulaminu, stają się
Umowami na czas określony dwuletni, w rozumieniu niniejszego Regulaminu.

        Chyba wszystko jasne. :))) Skoda tylko, że ni powiadamiają o tym
abonentów SDI, tylko olewają i chyba liczą, że abonenci regularnie czytają
nowe regulaminy na www, lub nawet na nic nie liczą. :/

--
Mad Wizard
"Madness is addictive. It makes you realize, that you are