Re: Providerzy w Krakowie - pewnie stare jak swiat :))

Autor: Marcin Mrowiecki (mrowieck_at_formika.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 23:18:58 MET

markooff wrote:

> Mam pytanko (nie czytywalem wczesniej tej grupy i stad byc moze
> nie jestem w temacie- sorki jesli Off topic:) - czy znacie moze
> jakas liste (pojedyncze adresy) do porzadnych providerow w Krakowie
> Przez slowo "porzadny" rozumiem oplaty rzedu do 100-150 zl za lacze
> 115 i wiecej ??? Dodam od razu ze mieszkam w Debnikach i niestety

a w ktorym ty miejscu dokaldnie jestes przeciez wiekoszosc osiedli w
debnikach jest podlaczona do
ramtel-a
zobacz i zadzwon na telefon tam opublikowany pod : http://www.ramtel.pl
Jak was sie zbierze wieksza grupa to napewno Ramtel w wasze bloki wejdzie

Ceny maja chyba po ok 50zl od leba za lacze 1MB do 15/20 osob w bloku