Providerzy w Krakowie - pewnie stare jak swiat :))

Autor: markooff (markooff_at_interia.pl)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 12:02:00 MET

Mam pytanko (nie czytywalem wczesniej tej grupy i stad byc moze
nie jestem w temacie- sorki jesli Off topic:) - czy znacie moze
jakas liste (pojedyncze adresy) do porzadnych providerow w Krakowie
 Przez slowo "porzadny" rozumiem oplaty rzedu do 100-150 zl za lacze
115 i wiecej ??? Dodam od razu ze mieszkam w Debnikach i niestety
jest to, z sieciowego punktu widzenia, ostatnie za...tylcze jak widac,
bo wszedzie juz dziala np. Autocom, Chello itp. ale u nas
(wlasciwie tuz poWawelem) nic sie nie da zrobic......
Byly wprawdzie juz firmy ktore probowaly ten stan rzeczy
zmienic, ale ich dzialania zostawaly zawsze utracone przez "gore"
lub oddolnie przez spoldzielnie Milosciwie Nam Panujaca @#%^&&!

Z gory dzieki za odpowiedzi
Wq..ony tym stanem rzeczy od dawna
Pawel Markowski