Re: Niech zyje pomyslowosc panow od Neostrady

Autor: Krzysztof Wychowalek (xpert_at_vegetarians.com.juz.nie.dziala)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 01:53:11 MET

Adam Kułagowski napisał(a):

> Bylbym wdzieczny za nie puszczanie tego obejscia wszem i wobec. Poki jest
> to zwykle POST to obejscie jest trywialne, gdy zaczna sie bawic w Jave,
> applety to sprawa moze sie nieco skomplikowac.

I wtedy jak w banku bedzie to zlamanie umowy. Bo moja przegladarka
("graficzna", a jakze) nie obsluguje Javy - i co mi teraz TPSA zrobi?

> Na pocieszenie powiem ze zaden z tecnikow nie byl w stanie powiedziec
> czemu takie logowanie zostalo wprowadzone (najczestsza idpowiedz bo tak
> marketing wymyslil - tez uwazam ze jest to bez sensu ale...

Wydaje mi sie, ze nie bedzie im sie chcialo jeszcze bardziej tego
"ulepszac". W koncu praca goscia ktory robi takie piekne strony jak
http://login.neostrada.pl tez kosztuje. A logowanie tak czy siak to
tylko wyslanie ciagu znakow...

--
Krzysztof Wychowalek <xpert_at_suares.com>
ICQ# 34184303  |  PGP Key ID 0x576B87F6