Re: Neostrada w TPSA

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 01:53:03 MET

Ryszard Rączkowski napisal(a) [10 Nov 2001]:

> 2) Wiesz, jak kretyńsko jest rozwiązanie logowanie i wylogowywanie przez
> WWW?!
[...opis...]
> To tylko TPSA jest w stanie wymyślić coś takiego.

Nie tylko, taki model stosuja takze inni operatorzy, chociaz nie w Polsce.

Przy polaczeniach przez modem takze podajesz nazwe uzytkownika i haslo
(ppp/ppp). Oczywiscie wszystko to "schowaly" dla ciebie rozmaite skrypty.
Stosowanie logowania sie do uslug przy innym dostepie (np. DSL) jest
analogiczne do stosowania logowania sie przy dostepie przez modem. Tyle
tylko, ze sam mechanizm jest nieco inny.

W przypadku pojedynczej dostepnej uslugi (dostep do Internetu) rozwiazanie
takie moze sie wydawac przesada, ale jest to (mam nadzieje) krok posredni.
Pojawia sie nowe uslugi i taka funkcjonalnosc stanie sie bardziej
uzasadniona.

--
					(moskit_at_irc.pl)