Re: Zaslyszane w 0800102102

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 00:21:02 MET

On Wed, 14 Nov 2001 22:17:31 +0000 (UTC), Kraju
<kraju_at_no-spam.lnet.int.pl> wrote:

> [...]
>i wnioskować o zwrot opłaty instalacyjnej, bo taka zmiana umowy jaką by mi
>zaproponowali kłóci się z podstawowym charakterem usługi za którą zapłaciłem
>i zawarłem umowę (co prawda o prawie nie mam pojęcia, to czysta, chłopska
>logika ;). W moim odczuciu to jest tak jakbym zawarł umowę, że wykonam dom z
>drewna i w trakcie realizacji, chciałbym to zmienić na ziemiankę ;) Logiczne,
>że klient mógłby ode mnie zażądąć zwrotu poniesionego przez niego wkładu
>(zadatku na dom drewniany), a renegocjacja umowy nie byłaby możliwa.
Bedzie mozna im naskoczyc ... prawnikow to oni maja takich, ze nawet
moga Ci dac modem 1200 zamias SDI i im nic nie zrobisz ...

>Bo ja sobie osobiścice SDI z dynamicznym IP i logowaniem przez strony
>WWW nawet nie próbuję (i nie chcę probować) wyobrażić:) Mimo wszystko
>fakt jest jeden, do renegocjacji umowy musiałoby dojść i to z wniosku TPSA.
Tak sobie mysle, czy bym zrezygnowal czy nie, ale raczej tak ... o 1k
PLN pewnie bym probowal walczyc, ale z tego co wiem juz pare osob
walczylo i niestety ... to oplata bezzwrotna, za umozliwienie
korzystania z sieci tepsy ;((.

>Może ktoś zająłby jakieś poparte wiedzą prawną stanowisko, bo u mnie to
>czyste spekulacje? :)
Ech pod wiele paragrafow mozna by podciagnac takie dzialanie
telekomuny, ale od razu mozna sobie dac spokoj z procesowaniem sie ...
wiecej nerwow, czasu straconego i kasy niz zysku ...

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com