Re: Niech zyje pomyslowosc panow od Neostrady

Autor: Jakub Pietroń (utimetic_at_go2.pl)
Data: Wed 14 Nov 2001 - 19:59:27 MET

by ZA KAZDYM RAZEM po wlaczeniu
> komputera musial sie logowac na ich stronie i podawac jakies hasla i
loginy
> typu sdfojsdfgoi by moc korzystac z internetu? To jest jakas komedia...
> tak jakby podawac haslo po wlaczeniu telewizora, by moc cokolwiek ogladac.
> Czy u nich nikt nie mysli? Dziekuje za takie ulatwienie zycia...

Heh, zamiast tego dfsfdsdkjhfdg mozesz sobie wpisywac neostrada/neostrada
;)))) ja mialem neostrade z okresu pilotazowego i musze przyznac ze bylem
zadowolony - pierwszy tydzien wszystko szlo, jak by nie bylo limitu
transferu (windowsa kumplowi wysylalem 50KB/sec (!!!) a sciagalem po
120KB/sec), rachunek 300zl, ok moze byc....
No to za 2 tygodnie wlaczyli mi 256kbit/64kbit, no i sie problemy zaczely.
Czesto modem nie odpowiadal (nie swiecily sie lampki sygnalizujace
polaczenie, czesto zrywalo polaczenie), dzwonilem do nich chyba przez 30
tygodni, wreszcie przyszli i wymienili kable od skrzynki do mojego
mieszkania i bylo juz ok. Monter jak mi instalowal to podal mi adres to
konta pocztowego na ich serwku, z ktorego nie korzystam.
Dzwonie ostatnio zeby sie dowiedziec o login i pass, zeby sie zalogowac na
login.neostrada.pl ... pani mnie 20 razy przelaczyla gdzie indziej (po
30minutowej probie dodzwonienia sie na 0800102102, wreszcie jakis madry
koles powiedzial ze jutro oddzwoni. No to odzwonil, ale nikogo nie bylo w
domu, wiec powiedzial ze zadzwoni jutro o tej samej porze. Jutro o tej samej
porze nie zadzwonil, a ja do 0800 juz nie mam ochoty dzwonic. (na
www.neostrada.pl jest napisane, ze jakims programem (???) mozna sobie
wygenerowac login/pass, ale ja tam nic nie widze) Wreszcie moj kumpel
powiedzial, zebym sie zalogowal na neostrada/neostrada i tak robie juz od 5
dni. Ogolnie na info_at_neostrada.pl wyslalem juz 4 maile, w 2 juz wygrazalem
ze zrezygnuje, w 3 ze sa niekompetentni a w 4 ze to lenie i lamusy i wogule
ich matki nie kochaja. Wiec wniosek jest jeden, walic tpsa i wykupic sobie
chello albo co innego, byleby nie z tpsa...