Niech zyje pomyslowosc panow od Neostrady

Autor: Peter Drapich (docent_at_union.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 23:29:18 MET

Dzis wlaczono mi dynamiczne przydzielanie adresu IP. Trudno - jakos mozna to
przezyc, choc byl to jeden z wazniejszych powodow, dla ktorych korzystalem z
Neostrady. Jest tylko jedno ale... Jaki geniusz, jaki mocarz intelektu i
komplikator rzeczy prostych wymyslil, by ZA KAZDYM RAZEM po wlaczeniu
komputera musial sie logowac na ich stronie i podawac jakies hasla i loginy
typu sdfojsdfgoi by moc korzystac z internetu? To jest jakas komedia... To
tak jakby podawac haslo po wlaczeniu telewizora, by moc cokolwiek ogladac.
Czy u nich nikt nie mysli? Dziekuje za takie ulatwienie zycia...

Piotr

ps: No coz, jesli to nie zostanie zmienione to TPSA straci nastepnego
klienta, moge nawet placic wiecej, byle mnie nie traktowano jak idiote.