Re: Neostrada

Autor: Szymon Dowkontt (szdowk_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 11 Nov 2001 - 22:16:08 MET

Hello

Szymon Dowkontt wrote:

> wszyscy tym rozwiazaniem byli zachwyceni, bo mozna bylo otworzyc nowy
> projekt, a potem wypiac piers po ordery (i kieszen po premie).

Uzupelnie jeszcze HIPOTEZE, ze pomysl moze pochodzic nie koniecznie od
operatora - system logowaniea sie doatarcza pewnych danych statystycznych o
kliencie. Z tad wniosek, ze pomysl mogla sprytnie podsunac zewnetrzna
firma, np. zamierzajaca dostarczyc jakis system np. "nadzorujacy stosunki z
klientem" ;-))) Co prawda dane te (a nawet wiecej i cenniejszych) mozna by
wyciagnac z logow transparent proxy, ale tenze tez moze miec klopoty z
logowaniem, lub moglyby sie pojawic dodatkowe problemy wydajnosciowe z
przetwazaniem tych logow (ktore o ile sa, to sa w takij ilosci, ze ilosc
danych u naszego kochanego opiekua socjalego to pestka).
Innym aspektem moze byc wdrazanie jakiegos mega-systemu kontrolujacego
przeplyw danych (wojna z terorrem..). Mozna by z tym wiazac takze ostatnie
awarie, dotykajace cala _rozproszona_ siec operatora. Wiecej nic nie
napisze (wymysle), bo mnie za nowego "experta" uznacie ;-)
Oczywiscie wszystkie fakty, systemy i nazwy sa fikcyjne i nie mozna ich
kojarzyc z prawdziwymi wydarzeniami. I tak wyciagnolem zbyt daleko idace
wniski z ostatnich wydarzen ;-) Ale to takie zboczenie zawodowe :-)

Szymon