Re: monitoring w niemczech

Autor: Paul (human_at_abc.com)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 14:16:41 MET

On Sun, 4 Nov 2001 12:27:57 +0000 (UTC), "Wirtualna"
<WirtualnaPolska_at_wp.pl> wrote:

>Jush dawno skazali - np. za pogrooshki wysyłane www->SMS do s?siada.

    Chodzilo mi raczej o takie klopsy w stylu "rozpowszechniasz
pornografie bandyto" czy nawet "ogladales zdjecie na pedofilskiej
stronie, patrz! twoje IP w logach!"- to znaczy zobaczyles przymusowo
otwarte okienko javascripta na jakiejs stronie ktora nie miala
jakiegos znacznika przyjaznosci dla uzytkownika by jakis
microsoftopodobny...
    Ja rozumiem ze teraz pisze o rzeczach KOSMICZNYCH i DZIS -
NIEREALNYCH.

 Ciekawe czy nierealnych takze jutro.