Re: jeszcze raz o TPSA :((

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 14:25:53 MET

WaSyL napisał(a) w wiadomości: <9s8clo$ddl$1_at_news.tpi.pl>...

>"Hoody" <[wytnij.ten.antyspamer]hoody_at_hot.pl> wrote in message

>NIKT Ci nie kazal.

Mam takie male pitanko. Co jest teraz problemem polskiego
internetu, godnym wzmiankowania na tak szacownej grupie?
Bo expert juz nie skoro go zmoderowali. Bardziej niz gowniana
obsluga laczy internetowych konstytucyjnego, dominujacego i
faktycznie monopolistycznego operatora narodowego, tez jak
czytam nie. To moze nagrody, premie i odznaczenia za
doprowadzenie polskiego internetu, do aktualnego, unikalnego
w skali swiatowej stanu ?

miab