Re: jeszcze raz o TPSA :((

Autor: Czapla (czapla_at_tenbit.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 14:25:00 MET

Dzieki za wsparcie.. wiem ze ostatnio troche za duzo pisze od tych wolnych
pingach itp. W moim miejscu zamieszkania jest tylko Dial-up lub SDI. Od
zawsze uzywalem to pierwsze, o SDI jeszcze mysle, ale poki co chcialem za
60zl miesiecznie miec dostatecznie dobre 30 godzin polaczenia dial-up. No i
tak bylo, przez caly wrzesien i czesc pazdziernika. Gdyby nie to ze jakosc
polaczenie za granice pogorszyla sie z dnia na dzien to napewno bym tyle nie
narzekal. I jeszcze jedno. Moj kolega 2 domy dalej ma SDI i u niego nie ma
problemow z zagranica, dziala wszystko tak jak pare miesiecy temu u mnie.
Poprostu chce sie dowiedziec czy obecny stan w TPSie juz sie nie zmieni, czy
po prostu mam troche poczekac az jakosc polaczen znow wroci do normy??? Czy
jedym sposobem uzyskania dobrego polaczenia na swiat jest w moim przypadku
wykupienie SDI?? Czy tez mam czekac. Poprostu wszyscy w Tepsie twierdza ze
wszystko gra... ze nic sie nie pogorszylo i ze nie ma zadnych problemow.
Wiec moze tylko ktos z Was cos wie?? Pozdrawiam wszystkich,

Czapla