Re: Zmiana delegacji domeny .com

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan-NOSPAM_at_onet.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 19:06:35 MET

Nawiązując do postu z Mon, 5 Nov 2001 17:42:19 +0000 (UTC) autorstwa Wojtek (wojtek_at_ulisses.pl):
: Mam problem. Dotychczas kręcimy się w domenach .pl i tu zmiana delegacji
: jest prosta, a chcę przenieść domenę globalną klienta .com.
: Czy ktoś wie jak to zrobić, bo brak mi konceptu:-)))? Faxa do Ameryki nie
: wyślę...
: Domena, którą chcę przenieść na mój serwer wisi na:
: Referral URL: http://www.names4ever.com
: Name Server: NS1.YOURBIZDOMAIN.NET
: Name Server: NS2.YOURBIZDOMAIN.NET
: W bazie Whois Internica nasz ns widnieje na liście, czyli teoretycznie jest
: to możliwe...

Nie mów, że na www tej firmy nie ma nic o przeniesieniu delegacji, bo
nie wierzę :)
A gdzie w ogóle klient rejestrował domene? Tam powinien zmienić
delegację.

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.