Re: Zmiana delegacji domeny .com

Autor: Rejestrator (domeny_at_nazwa.info)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 22:17:08 MET

Użytkownik "Wojtek" <wojtek_at_ulisses.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam problem. Dotychczas kręcimy się w domenach .pl i tu zmiana delegacji
> jest prosta, a chcę przenieść domenę globalną klienta .com.
> Czy ktoś wie jak to zrobić, bo brak mi konceptu:-)))? Faxa do Ameryki nie
> wyślę...
> Domena, którą chcę przenieść na mój serwer wisi na:
>
> Referral URL: http://www.names4ever.com
> Name Server: NS1.YOURBIZDOMAIN.NET
> Name Server: NS2.YOURBIZDOMAIN.NET
> W bazie Whois Internica nasz ns widnieje na liście, czyli teoretycznie
jest
> [...]

Wchodzisz na stronie rejestratora domeny
http://www.names4ever.com/support/UpdateDomain.html do panelu
administracyjnego (oczywiscie musisz znac haslo) a nastepnie zmieniasz
Nameserwer. I to wszystko. A jak hasla nie znasz to tez znajdziesz
odpowiedni link

-
Rejestracja domen
http://www.rejestracjadomen.info