Re: no i znowu :(

Autor: Czapla (czapla_at_tenbit.pl)
Data: Sat 03 Nov 2001 - 17:25:38 MET

No wlasnie... zgadzam sie... gdybym ot tak poprostu uzywal numer 0202122, to
rozumien ze w Polpaku mogliby mi powiedziec: "przeciez moze pan w kazdej
chwili dzwonic przez innego providera". Ale to, iz wykupilem w tpsa 30h
(pakiet) chyba oznacza iz jestem ich stalym klientem i moge chociaz zadac
pare pytan. Moze ktos z grupowiczow zna odpowidz na pytanie Kerina i moje??
Moze ktos zna kogos z polpaku kto moglby wyjasnic ta sytuacje, i
opwowiedziec kiedy wszystko wroci do normy? Jeszcze raz Dziekuje za
odpowiedzi,

Pozdrawiam,

Czapla