no i znowu :(

Autor: Czapla (czapla_at_tenbit.pl)
Data: Fri 02 Nov 2001 - 13:51:11 MET

Wczoraj w nocy (wyjatkowo) polaczenie z telia i z reszta swiata dzialalo
idealnie ( u mnie ping nie wiekszy niz 200ms). Teraz (godz 13:00) mam ping
znowu rzedu 2500-3000 ms. Czy ktos wie co tak naprawde jest grane?? Przeciez
miesiac temu mialem bardzo podobne pingi w dzien i w nocy, a teraz jest
bardzo ciezko co kolwiek zdzialac przy takim polaczeniu. Przez IDS'a mam
ping na swiat okolo 200ms a w tym samym czasie, do tego same serwera, ta
samo droga przez TPSA mam 3000 ms. Czy to "przepchanie" sie niedlugo
skonczy, czy tez nie ma na co liczyc bo tak porostu "ma byc"??

Pozdrawiam,

--
Czapla
czapla_at_tenbit.pl