Re: Budujemy Usenet II dla intelektualistow przestrzegajacych zasad etyki

Autor: Maciej Korzen (eaquer_at_atj.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 22:50:50 MET DST

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Jak doskonale rozumiesz.
> Polip Usenetu I nie jest miejscem dla takich dyskusji.
> A bo tak, gdyz nieodpowiednia tematyka, a bo wiele osob napisze cos
> zlosliwego itd.
> Bedzie Usenet II to bedziemy na te tematy dyskutowali.

A jak na Usenecie II zaczną się pojawiać off-topikowe wątki i część
ekspertów, przestanie na nim dyskutować, to co? Zaproponujesz utworzenie
Usenetu III? To jest błędne koło.

--
Maciej Korzeń <eaquer_at_atj.pl>         [http://linux.sky.pl/maciek/pgp]
PGP key fingerprint: FB6A 95B4 59B6 86A6 59B5 11FC DC92 1A6A 394B 1322