Re: Polakow portret wlasny

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 14:19:02 MET DST

tsubassa napisał:

> Witam
>
> Jak w temacie.
(cut)

> To tyle jak na pierwszy post na grupie polip (debiut OT ale PPNMSP).
> Pozdrawiam i czekam na powrót do tematów zwišzanych z PRAWDZIWYMI problemami
> polskiego internetu.
>
> Pozdrawiam
>
> P.S. Subskrybujšc grupę myœlałem, że nauczę się czegoœ ciekawego odnoœnie
> internetu. Na razie czekam, może się coœ zmieni.

Sluchaj madralo.
Przeciez ja nie mam czasu zeby czytac twoja literature, ani nikt z 1000
czytajacych ta grupe.
Jak sie chcesz czegos nauczyc odnosnie internetu to pisz i pytaj o
internecie
a nie zawracaj glowy.
Pelno sie tutaj takich blaka, to chca wejsc do historii usenetu i pisza
literature.
Ale wiecej mi tutaj bakow nie puszczaj i nie zmieniaj kont, aby znow
prentowac swoja poezje.

Masz talent i zdolnosci to pisz listy milosne.
Moze jakas nawiedzona sie na to nabierze.

A jaki masz Mind Extension Studies Index to ocen sam, bo wyliczylem ze
wynosi... az strach powiedziec.

Zatem koniec wszelkich dyskusji ze mna, bo niestety sa prowadzone na
niskim
poziomie intelektualnym i nic nie wnosza do mojego rozwoju.

Jest tutaj jednak kilka inteligentnych osob, ale mi pisaly na privat ze
sa tak zestresowane i sterroryzowane przez przywodcow grupy ze boja sie
odzywac, aby nie zostaly strepowane.

A dla wszystkich niedouczonych i zajmujacych glos w sprawie projektu
self(EGO)
to przeciez wskazalem literature:
wpisujemy do wyszukiwarki Altavista/ Google/Deja
self(EGO)
i codziennie czytamy 100 publikacji.
Po miesiacu pilnej lektury, mozna juz zadawac proste pytania nt.
projektu self(EGO).
Jak na razie nie zauwazylem, aby ktos temat znal, zatem prosze nie robic
z siebie posmiewiska.
Wiedza nie jest nam dana w chwili urodzenia, a wymaga lat pracy i
wysilku.
Dostep do wiedzy nt. projektu self(EGO) jest publicznie dostepny.

Kto bedzie zainteresowany niech czyta w wolnych chwilach, a kto nie,
proszony jest
o niezabieranie glosu.
Przedszkolaki do piaskownicy a nie na mownice.
Jest grupa pl.test i kto ma problemy a chcialby sie wygadac, szuka
publicznosci, moze tam pisac do woli.
Raz na miesiac czytam pl.test i jak znajde chwile to odpowiem na wybrane
2 posty.

KONIEC DYSKUSJI BO MOJ CZAS JEST CENNY A PROJEKT self(EGO) zakonczony.

Kto w nim bral udzial ten zapoznal sie z systemami modelowania sztucznej
jazni, sztucznej swiadomosci i podswiadomosci, a kto nie, ten bedzie
mogl kupic ksiazki
nt. projektu self(EGO) przez Amazon, gdy zostana opublikowane.
Na dzisiaj, zrodlem informacji dla osob postronnych pozostaje Internet i
wyszukiwarki.