Re: Moze i trywialne... jak dla kogo.

Autor: Szymon Dowkontt (szdowk_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 22:47:07 MET DST

Hello

Jack J. wrote:

> Cos wiecej, niz dopisanie linii "del c:\windows\cookies\*.*" do
> autoexeca, rzecz jasna. Albo i do "harmonogramu zadan" z wykonaniem co
> kwadrans :-)))

Niektore serwery proxy aninimizuja, np. w3cahce.tpnet.pl. Watpie, aby logi
z niego byly archiwizowane, sprzedawane itp. Moze nawet w ogole ich nie ma
;-)

Dodatkowo, przegladajac dziwne strony warto zrezygnowac z javascript'u -
mozna nim zapewnic pod pewnymi wzgledami funkcjonalnosc zastepujaca
cookies, lub nawet znacznie ja przewyzszajaca...

Szymon