Moze i trywialne... jak dla kogo.

Autor: Jack J. (jacejace_at_darmowa.poczta.onetu)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 22:03:47 MET DST

Rzeczowy post Experta (!) sprzed polgodziny sklonil mnie do zwrocenia
sie do tutejszych fachowcow z prosba o pare wskazowek dot. ochrony
wlasnej prywatnosci w sieci.

W sytuacji, gdy mam to swoje stale IP od paru tygodni, problem ten
gryzie mnie troche. Czy istnieja w miare proste (i darmowe) tricki,
ktore pozwolilyby ograniczyc zbieranie danych o moich ruchach w sieci?
Cos wiecej, niz dopisanie linii "del c:\windows\cookies\*.*" do
autoexeca, rzecz jasna. Albo i do "harmonogramu zadan" z wykonaniem co
kwadrans :-)))

--
Pozdrawia Jack J.
"Najlepszym argumentem w dyskusji jest karabin maszynowy".