Re: Budujemy Usenet II dla intelektualistow przestrzegajacych zasad etyki

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 20:58:31 MET DST

Finch napisał:

> Użytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
>
> To przeczytaj swój tekst i zobaczysz sam ze jest to zlepek absurdów. Może
> byles teksciażem Monty Pythona ?
Nie znam.

> Jezeli cytujesz czyjes badania naukowe to podawaj namiar do materialów
> Ÿródłowych . Inaczej tworzysz nic nie warte pseudonaukowe teorie. Stajesz
> sie Janem Nowakiem energetyzujšcym wodę.

A co ty .... wiesz o energetyzowaniu wody ?
A co ty ... wiesz o homeopatii ?
A co ty .... wiesz o dyskutowaniu na usenecie ?

Zrodla masz w wyszukiwarkach.
Jak masz taka pamiec ze pamietasz wszystkie materialy zrodlowe z
adresami za ostatnie 10 lat to gratuluje i zapraszam do poddania sie
testom.
Prawdopodobnie jestes fenomenem.

> Musisz zapytac sie kogoœ z Biskupina bo ja zabardzo to nie wiem .

Organizacja:
            Siec Komputerowa Biskupin -- http://www.biskupin.wroc.pl

Dlatego sie zapytalem.
Jacek