Re: Budujemy Usenet II dla intelektualistow przestrzegajacych zasad etyki

Autor: Finch (finch_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 20:44:45 MET DST

Użytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Można więc
> Nie mozna.
> Gdyz losowy tekst nie stanowi formy dyskusji.

To przeczytaj swój tekst i zobaczysz sam ze jest to zlepek absurdów. Może
byles teksciażem Monty Pythona ?

> Princeton to nie chodzi o madry wyraz, ale to jest dobry osrodek
> miedzynarodowych intelektualnych studiow.
> A kazdy czyta to co lubi.

Jezeli cytujesz czyjes badania naukowe to podawaj namiar do materialów
źródłowych . Inaczej tworzysz nic nie warte pseudonaukowe teorie. Stajesz
sie Janem Nowakiem energetyzującym wodę.

> Czy Biskupin to jest to osiedle, ktore jest zagrozone we Wroclawiu
> powodziami ?

Musisz zapytac sie kogoś z Biskupina bo ja zabardzo to nie wiem .

Uszanowania

--
FINCH