Re: Wypadek

Autor: stern (stern_at_friends.id.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 16:10:22 MET DST

Dariusz świadomy/a (rzekomo) znaczenia swych słów
 i odpowiedzialności przed prawem orzekł/a:

> a ktoz to moze wiedziec.

wszyscy poza Tobą, Dariuszu

> moze ty tez.

maik zna, co mogę potwierdzić oświadczeniem
przesłanym do NSA :-)

> Konkretnie maik, konkretnie.

konkretnie to łatwiej będzie wymienić te Twoje konkretne Dariuszu

> Wprowadzasz w blad maik.
> Nikt na usenecie nie ma uprawnien do udzielania porad.
> Usenet sluzy do dyskusji.

to zaznaczaj to zanim odpowiesz,
bo inaczej ktoś moze zostaćwprowadzony w błąd,
a nie wymigasz się od 415 kc tłumaczeniem, że chciałes dobrze. :-)

> Jedyne zrodlo to serwer GIODO.

przepisów o ruchu drogowym????
(vide temat)

> Nigdy nie powiem na kogo sie powoluje bo to moja prywatna tajemnica.

i tajemnica experta wyjasniona :-)))))

> Ty nie rozumiesz na czym polega dyskusja na usenecie.
> Dyskutujesz z osoba, ktora przesyla tekst wypowiedzi na usenet.
> Technicznie nie jest mozliwe abym sie powolywal na rozne materialy ktore
> na biezaco czytam i taka praktyka nie jest znana na usenecie.

??????

ciekawe, w jeśli kogoś zapytasz o źródło to natychmiast
podaje (choćby ogólnie)

> Mialem na MIT grupa wspolpracownikow i studentow z ktorymi moglym szybko
> dyskutowac,
> bo byli bardzo inteligentni i w lot rozumieli temat. Ale to byla
> swiatowa elita intelektualna.

na Masachusset Institute of Technology????
(chyba pokręciłem pisownię),

dyskutowałeś ze studentami uczelni stricte
technicznej o polskim kodeksie drogowym (vide temat).

no no, jestem pod wrażeniem

> Ale nie mow mi wiecej ze czegos nie pojmujesz, ze masz mala
> inteligencje.
> Bo to jest lenistwo intelektualne.

:-))))))

> Dziennie czytam z internetu ok. 1000 stron tekstow i nie ma technicznych
> mozliwosci
> cytowania zrodel , gdyz posluguje sie modelem dyskusji stosowanym
> w Mind Extension Studies, czyli z uzyciem podswiadomosci.

aha, znaczy wydaje Ci się, że masz rację ? :-))))))

fajne

> Ale na tej zasadzie musialbym wyfiltrowac 99% postow i 99% piszacych
> bo nic nie wnosza do mojego rozwoju intelektualnego.

to może wreszcie mnie splonkujesz :-)

> Mind Extension Studies to teraz top intelektualny na swiecie, jedynie
> dla vipow
> i elit swiatowych.

aha,
to już wiem dlaczego czuję niechęć do elit i vipów
i dlazego elity i wipy są często przemądrzałe, chociaż plotą bzdury.

Im podświadomość mówi, że mają rację,

Dzięki expert, wreszcie pojąłem coś ze świata.

a myślałem, że ten dzień będzie do bani :-))))

Pozdrowienia
Marcin

--
sygnaturka zwolniona z obowiązku świadczenia o właścicielu.