Re: AAAAAAAAA.... Jaroslaw Rafa

Autor: Shot (shot_at_hot.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 15:43:28 MET DST

Witam.

Szymon Sokół pisze:

> Zgadza się. Ale chodzi o to, że experta, przy całej jego głupocie, nie można
> było po prostu nie wpuszczać na serwery, bo to byłaby cenzura. Natomiast
> postingów nie spełniających wymogów RFC owszem można... wcale nie trzeba
> próbować ich "naprawiać".

Ja się z Tobą zgadzam. Też uważam, że postów niepoprawnych technicznie nie
powinno się wpuszczać na serwery - mam wrażenie, że wtedy okazałoby sie nagle,
że autorzy takich postów mogą bez większego wysiłku postować poprawnie.

Chodziło mi tylko o tych, którzy twierdzą, że nie można takich postów wycinać,
bo nie powinno się nikogo cenzurować. Chciałem zaznaczyć, że można znaleźć
drogę pośrednią.

To, że ja od poprawiania wolałbym wycinanie takich postów, to osobna sprawa
(wolałbym też wycinanie postów z Odp: w temacie, a nie dodawanie serwerom
roboty w przerabianiu ich na Re:, choć tu nie jestem pewien, czy można to
zaliczyć do postów "niepoprawnych technicznie"). Po prostu mam wrażenie, że
dla każdego systemu operacyjnego znajdzie się darmowy program, który potrafi
wysyłać poprawnie posty, i nie ma powodu, żeby tolerować używanie bubli,
których efekty utrudniają innym czytanie.

Pozdrav
-- Shot, przeziębiony i z gorączką, co dużo tłumaczy... ;o)

--
Teraz pokażemy bramki z tego meczu dla tych, którzy widzieli, ale myślę, że
chętnie obejrzą je jeszcze ci, którzy nie widzieli.