Re: Dziwne ...

Autor: Yattaman (yattaman_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 11:29:19 MET DST

Użytkownik "futrzak" <futrzak_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> "Yattaman" <yattaman_at_skrzynka.pl> napisał

> Buforowanie - czego ?

Nadpływających danych...
Chodzi mi o to, by wobec obciążenia systemu innymi akurat wykonywanymi
zadaniami nie zaistniało ryzyko utraty chocby jednego bitu (HIS jest
jednak szeregowy...), a jeśli już, żeby system umial chociaż własciwie
skorygowac powstały błąd.

Inne porównanie - Napster, WinMX, podobne...
W 98SE odświeżenie ekranu (głównie w takich programach) czesto
powoduje tak intensywne pierdzenie, że słuchanie utworu przez niekiedy
kilka sekund jest niemożliwe.
W WinNT ten problem nie występuje, ściślej, nie udało mi sie go
stwierdzić. 128 MB RAM, MMX200.

Skoro w 98SE miałem problemy z dxwiękiem, a w NT nie, podobnie z
transferem, znakiem tego NT lepiej umie dzielić czas między procesy,
którym można nawet nadawać priorytet. Chodzi zatem stabilniej. I
znacznie wydajniej. Wybor zatem jest jasny.

Pozdrawiam

--
Y.