Re: Slad waglika wykryto w klawiaturze zmarlego na Florydzie

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_san.rr.com)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 06:20:07 MET DST

Michal Zalewski wrote:

> Expert, mam cos lepszego dla Ciebie:
>
> http://www.who.int/disease-outbreak-news/n2000/

Czemu zatrzymujesz sie na roku 2000? W obecnym 2001
(http://www.who.int/disease-outbreak-news/n2001/) sa tez ciekawe:

> Outbreak News - June
> Crimean-Congo haemorrhagic fever in Kosovo - Update
> Acute haemorrhagic fever syndrome in Kosovo

Az dwie choroby calkiem blisko nas. I zaraza moze przybyc do nas w
klawiaturach naszych dzielnych zolnierzy gdy beda wracali pociagiem (o
ile w ogole maja jakis komputer).

> Outbreak News - July
> Cholera in Afghanistan

Skutki eksperymentow bin Ladena? Expert powinien sie tego sie obawiac
wyjatkowo silnie, bo talibowie niedawno zakazali Internetu, wiec ich
uzywane klawiatury moga trafic na nasz czarny rynek.

Pisane w Kalifornii na uzywanej klawiaturze, ktora znalazlem w szafie na
uniwersytecie. Ktora w dodatku jest jedyna znana mi klawiatura
zawieszajaca sie (odpiecie i przypiecie naprawia problem). Ciekawe co w
niej siedzi?

JP.

PS. Ten posting dotyczy problemow Internetu (przynajmniej w Afganistanie).