Re: Pro Futuro vs Datastar

Autor: Marcin Swietochowski (dragon_at_safenet.nospam.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 20:57:04 MET DST

> Zostaje jeszcze Formus, ktory mimo roznych wydarzen nadal dziala :)
> i wszystko wskazuje na to, ze ten stan rzeczy jeszcze sie utrzyma :)

tyle co ja slyszalem o Waszym upadku to chyba nie zlicze
poki co widze macie sie dobrze, i oby tak bylo nadal :)
Poza przepowiedniami upadku slyszalem tylko dobre opinie
i oby tak nadal...
Nic tak dobrze nie wplywa na gospodarke jak konkurencja :)

> Koszty sprzetu we wszystkich 3 firmach sa raczej podobne i oscyluja na
> poziomie kilkunastu tysiecy zlotych.
czyli ktos tutaj pomylil rzady wielkosci i waluty ?
albo stacje bazowa z koncowa ? ;-)

> Problem jest w tym, ze horrendalne kwoty zostaly wydane na budowe sieci,
> a zaciagniete w tym celu kredyty trzeba splacac i tu tkwi glowna przyczyna
> wysokich kosztow uslugi.
> U nas w Formusie odbiornik abonencki (w zaleznosci od wersji) ma 2 porty
> Ethernet i 2 porty E1. W sumie mozna dobic do 8Mbit/s.

E1 ????
ale w polskich warunkach to ma chyba niewielke znaczenie ???
btw. na jakim sprzecie bazujecie ? tak z ciekawosci zapytam ?

--
Pozdrawiam
Marcin Swietochowski