Re: Pro Futuro vs Datastar

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 12:35:20 MET DST

> CIR jest bo jest
> dziala widac magicznie na ludzi
> mi transfer nigdy nie spadl do poziomu CIR, wrecz przeciwnie
> zawsze nawet w szczycie mozna wysycic lacze maksymalnie.

ale tylko do czasu gdy podlacza kolejne 1000 klientow do tego samego
lacza

> No i jesli masz gwarancje 2Mb/s do dokad siegaja te gwarancje ?
> IMHO do sieci datastar ? bo niby jak moze operator gwarantowac dzialanie
> innych operatorow ?

Juz napisal.
W ramach sieci Crowley'a.
Czy ta siec ma szkielet w Europie ?

> CIR generalnie to pic na wode, fotomontaz...
> Lacze trzeba sprawdzic praktycznie i basta...
> Ja sprawdzilem zanim skorzystalem i nie narzekam...
> datastar daje np. na testy lacze ?

Pewnie daje.
Ale z cirem jest tak, ze bez ciru to siec moze calkowicie pasc jak
polpak
i bity sie beda saczyc jak woda ze srodla na pustyni.
A cir to kategoria prawna kontraktu.
Jak nie osiagasz to mozesz wystepowac z roszczeniami finansowymi wobec
operatora,