Re: Pro Futuro vs Datastar

Autor: Marcin Swietochowski (dragon_at_nospam.safenet.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 11:51:32 MET DST

> Tak.
to wiecej niz duzo

> Tak, ale ja mam Premium czyli _nie_ przez TPSA.
no dobra
a ja mam standard i nie lece przez TPSA
aha, i moj STANDARD jest tanszy i lepszy...

> Kazdy ma wolnosc wyboru :-)))
tak
w duzych miastach ma sie mozliwosc wyboru ;)
generalnie b. drogo, juz chyba ipartners sa tansi ?

> Taki maly :-) Tam masz CIR 256kbit. Ja mam CIR 2Mbit tzn. w Crowley'u
> nie ma czegos takiego jak CIR i jak zamawiasz 2Mbit to masz _pelne_
> 2Mbit.

CIR jest bo jest
dziala widac magicznie na ludzi
mi transfer nigdy nie spadl do poziomu CIR, wrecz przeciwnie
zawsze nawet w szczycie mozna wysycic lacze maksymalnie.

No i jesli masz gwarancje 2Mb/s do dokad siegaja te gwarancje ?
IMHO do sieci datastar ? bo niby jak moze operator gwarantowac dzialanie
innych operatorow ?
CIR generalnie to pic na wode, fotomontaz...
Lacze trzeba sprawdzic praktycznie i basta...
Ja sprawdzilem zanim skorzystalem i nie narzekam...
datastar daje np. na testy lacze ?

--
Pozdrawiam
Marcin Swietochowski