Re: SDI i ip

Autor: Sylwester \ (sylwek_at_tornet.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 12:10:39 MET DST

Pewnego pięknego dnia: Sun, 7 Oct 2001 08:02:32 +0000 (UTC)
Przemyslaw Maciuszko lekką ręką wystukał(a) w
<1t3bc00b75ib2bn3e8%sal_at_virgin.gazeta.pl>:

>Ok.
>Nadal nie rozumiesz, wiec napisze po kolei.
>1. Rejestrujesz sie i sobie jakis hostname np. w dyndns.org (zalozmy
>dupajasia.ath.cx)
>2. Konfigurujesz sobie klienta dyndns tak, aby przy kazdej zmianie IP
>uaktualnial adres IP dla dupajasia.ath.cx
>3. Ustawiasz sobie MX dla swojej domeny na dupajasia.ath.cx
>4. Jesli potrzebujesz serwer WWW albo cos podobnego - ustawiasz sobie www IN
>CNAME dupajasia.ath.cx
>5. Analogicznie jesli potrzebujesz innych uslug.
>Czy to naprawde takie trudne?

Ależ napisałem również, że o tym wiem parę postów niżej, i że w przypadku
np. www.one.pl cofam to co powiedziałem. Chodziło mi o przypadek wszystkiego
u mnie na SDI. Teraz jasne ? Podtrzymuję EOT..

--
pozdrawiam
#      Sylwester Zarębski       #