Re: SDI i ip

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 10:02:32 MET DST

"Sylwester \"Kenjiro\" Zarębski" <sylwek_at_tornet.pl> wrote:
> Ustawiam IN A, bo IN CNAME nie powinno się ustawiać dla serwerów poczty.
> A poza tym IN CNAME na nazwę, która się również zmienia (o takiej właśnie
> mówimy - SDI dynamiczne), jest chyba bez sensu. Zresztą takie wyjaśnianie
> nie ma sensu, ja mówię o przypadku gdzie nie mam dostępu to statycznych IP,
> a ty właśnie o takim. Chyba EOT ??
Ok.
Nadal nie rozumiesz, wiec napisze po kolei.
1. Rejestrujesz sie i sobie jakis hostname np. w dyndns.org (zalozmy
dupajasia.ath.cx)
2. Konfigurujesz sobie klienta dyndns tak, aby przy kazdej zmianie IP
uaktualnial adres IP dla dupajasia.ath.cx
3. Ustawiasz sobie MX dla swojej domeny na dupajasia.ath.cx
4. Jesli potrzebujesz serwer WWW albo cos podobnego - ustawiasz sobie www IN
CNAME dupajasia.ath.cx
5. Analogicznie jesli potrzebujesz innych uslug.
Czy to naprawde takie trudne?

--
Przemyslaw Maciuszko