Re: AKCJA INTERNET

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 14:47:09 MET DST

Pituœ napisał:

> Chyba jednak nie rozumiesz. To co proponujesz to jak nauka pływania bez
> pływania (czytaj: bez wchodzenia do wody). Takie pomysły uwłaczajš twojemu
> poziomowi a dla nas brzmi jak kpina.

Mylisz sie.
Tak sa prowadzone wyklady od kilkuset lat.
I nikt nie zarzuca takiej formie prowadzenia wykladow niskiego poziomu.
Czy kpiles ze swojego profesora prowadzacego wyklady ?

> Uczestniczyłem w nie jednym kursie komputerowym i zauważyłem, że dla
> większoœci kursantów dwa tygodnie to za mało na załapanie podstaw.

Ja organizowalem takie 1-godzinne szkolenia i nadal prowadze.
Ludzie naprawde sa bardzo pojetni i inteligetni.
W ciagu godziny emerytki lapia w lot o co chodzi z tym internetem i po
co sie moze przydac. Np. zeby wyslac wnuczkowi do Stanow zyczenia
urodzinowe, przeslac internetem zdjecia ze slubu, porozmawiac przez
internetowy telefon, wyszukac informacje
o lekach.

Uczniowie poczatkowych klas skoly podstawowej, majacy obycie z
komputerem, ucza sie poslugiwania internetem, wyszukiwarka w ciagu kilku
godzin.
Bo tak wlasnie byl budowany internet i usluga http/ www, aby dowolna
osoba
potrafila korzystac z internetu w dowolnym miejscu swiata.

> Taa, szczególnie te starsze osoby, takie jak twoja Ciocia, dużo się z tego
> nauczš. To już lepiej pozostaw nam dopracowanie projektu niepełnosprawni -
> niepełnosprwnym bo Tobie jakoœ nie wychodzi...
Moja ciocia latala do Nowego Jorku, nie znala angielskiego a doskonale
sobie radzila.

Nie docenisz kobiet, starszych czy mlodszych.

Oglos ze oferujesz prace dla 100 kobiet po zawodowce, ze znajomoscia
internetu.
Naucza sie w kilka godzin/dni.

Internet w godzine to przeciez takie proste.
Moge jednoczesnie szkolic 100 osob przez internet, gdyz taki trening juz
przeszedlem.

Jezeli musisz codziennie czytac kilkaset e-maili, a nieraz i 1000 i na
nie odpowiadac
to robisz to on-line bo inaczej nie znajdziesz czasu i po kilku latach
takiego miedzynarodowego treningu jest ci obojetne czy rozmawiasz z
jedna osoba czy 10,
czy musisz odpowiadac na pytania 100 osob.

To jest tylko kwestia treningu i doswiadczenia, ktore zdobylem pracujac
w GNA.

Jak sie ukonstytuuje sejm po pojade porozmawiac, aby rozpoczac projekt
powszechnego nauczenia obslugi internetu wszystkich mieszkancow kraju.
W oparciu o wolontariat, szkolenia za posrednictwem internetu i
szkolenia prowadzone
dla kilkuset/kilku tysiecy osob jednoczesnie, bedzie mozliwe
przeszkolenie wszystkich Polsce w obsludze internetu w ciagu roku.

J.